reklama

Česť práci!

Dnes mám pohodový deň. Moji chlapi sa vrátili v noci domov celí a slušní a zaľahli spať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dnes mám pohodový deň. Moji chlapi sa vrátili v noci domov celí a slušní a zaľahli spať.Ráno som si dala voňavú kávu a postavila obed. Janka sa učila pri mne v kuchyni. Na obed už na stole rozvoniavala mäsová polievka, syrové soté, ryža a rezne. Pri stole sa objavili hladoši a o chvíľu kopec špinavých tanierov.Poobede som mala obývačku plnú krásnych mladých ľudí. Dve hodiny rozhovoru s nimi mi dodali viac energie ako osem hodín spánku.A tak som si sadla k počítaču, že napíšem pre kamarátku sľúbený prejav. Má vystúpiť pri otvorení tanečnej zábavy, privítať hostí a uviesť program detí. Nič zložité, akurát ma nenapadá, čo dať na koniec.Boli časy, keď sa všetky prejavy končili "Česť práci!" alebo tí odvážnejší to zmodernizovali na "Práci česť!". A automaticky zaznel potlesk. Ľudia vedeli kedy čo robiť. Rozmýšľať nebolo treba.Dnes sa rozmýšľať musí. A musí sa aj pracovať. Lebo keď sa nerozmýšľa a nepracuje, je to vidieť.Takže milí priatelia "Práci česť!" - idem ja ten prejav dokončiť.

Žanet Czibulová

Žanet Czibulová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Krásne sa tu žije :) Zoznam autorových rubrík:  Divy a príjemné omylySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu