reklama

Tak zbieram podpisy

Dnes ráno vysvietilo slniečko a dávalo tušiť, že bude pekný deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dnes ráno vysvietilo slniečko a dávalo tušiť, že bude pekný deň. Vzala som dcéru do školy a vybrala sa na rannú "obchôdzku". Čo na začiatku vyzeralo ako tvrdá práca, zmenilo sa na príjemné chvíle strávené s rozhovormi s ľuďmi, medzi ktorými žijem.Navštívila som medzi inými aj bývalú pani učiteľku. Má 80 rokov a žije sama. Nikam nechodí, nohy jej už dobre neslúžia. Práve lúpala fazuľu v malej kuchynke.Pamätám sa na ňu, ako na čipernú, vždy upravenú, krásnu ženu. Hľadala som v jej zvráskavenej tvári tvár, ktorú som poznala ako dieťa.Pozorne si ma vypočula, usmiala sa a opeknela. Bohatstvo, tá vám mala každú vrásku na tom správnom mieste!Spýtala sa, kto sa ešte uchádza o priazeň ľudí. Povedala som jej najnovšie "správy z dediny". Nato mi začala rozprávať. Jeden príbeh nasledoval za druhým. Nepýtala sa na môj názor, nečakala na reakciu. Len spomínala.Moja netrpezlivosť opadla, sadla som si oproti nej a počúvala. V každom jednom človeku, ktorého vo svojich príbehoch spomenula, našla niečo pekné a milé. Nevedela som odtrhnúť oči od jej usmievajúcej sa tváre. Pochopila som, že starnúť sa dá aj pekne. Ono stačí pekne žiť.

Žanet Czibulová

Žanet Czibulová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Krásne sa tu žije :) Zoznam autorových rubrík:  Divy a príjemné omylySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu